החזר מס לבעלי ביטוח אובדן כושר עבודה

החזר מס לבעלי ביטוח אובדן כושר עבודה

✔️ מהו החזר מס ? החזר מס הינו סכום כספי המגיע לנישום (לדוגמא: עובד שכיר) בחזרה ממס הכנסה. מפני שיש הטבות מס רבות ומגוונות, שלא בהכרח ידועות לנו כעובדים המשלמים מס, רשויות המס עשויות לגבות מאיתנו סכומים הגבוהים מהנדרש בחוק. כך נוצר מצב בו יתכן ואנו כעובדים שכירים זכאים לקבל החזר מס.

✔️ איך ניתן לקבל החזר מס ? ניתן לקבל את החזר המס באמצעות הגשת הטפסים המתאימים. חשוב לציין שניתן לבקש החזר מס רק לאחר תום שנת המס, ועד 6 שנים מתום שנת המס שעבורה מבוקש החזר המס.

✔️ החזר מס לבעלי ביטוח אובדן כושר עבודה:

עובדים רבים רוכשים פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה, כדי להיות מסוגלים להמשיך להשתכר במקרים בהם בעקבות אסון, מחלה או תאונה לא יוכלו להמשיך ולפרנס את בני ביתם כפי שפרנסו אותם לפני התקופה שבה התרחשו האירועים כאמור.

ההחזר המס עבור רכישת פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה הוא בשיעור של עד 2.5% מגובה שכרו של העובד. בנוסף, אם מופרשת עבור העובד בידי המעסיק גם קופת גמל – המוכרת גם היא כהוצאה בחישוב המס, החזר המס המקסימלי אותו יכול העובד לקבל הינו עד 7.5% מגובה שכרו של העובד.

על פניו, נראה ש – % 2.5 הינם סכום מזערי, אך הדוגמא שלפניכם תמחיש לכם כי המדובר בסכום לא מבוטל בהחלט. אילנה היא עובדת שכירה המרוויחה 9,000 ש"ח בחודש, אילנה רכשה פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה. בחישוב פשוט עולה כי אילנה זכאית לקבל החזר מס של 2.5% לחודש עבור כל אחת משש השנים האחרונות בהן עבדה, כך שבחישוב כולל ההחזר מס שזכאית אילנה כמובן, בכפוף לגובה קופת הגמל שמופרשת עבורו בידי המעסיק, יכול להגיע עד ל – 225 שקלים בחודש, 2,700 ש"ח בשנה, ו – 16,200 ש"ח עבור כל שש שנות המס.

מומלץ כאמור, לעובדים בעלי פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה, שלמעשה לא קיבלו במהלך השש שנים האחרונות את הטבת המס המגיעה להם על פי החוק, להגיש בקשה להחזר מס רטרואקטיבית עד שש שנות מס אחורה, בגין הסיבות שהובאו לעיל. במקרה זה ניתן בהחלט לפנות בבקשה להחזר המס המגיע להם על פי החוק.

.

✔️ האם כדאי להגיש בקשה להחזר מס לבד – בצורה עצמאית ?

אף על פי שאפשר להגיש את הבקשה להחזר מס בצורה עצמאית, שכירים רבים בוחרים להגיש את הבקשה להחזר מס באמצעות פנייה ליעוץ מקצועי וליווי צמוד לאורך תהליך הגשת הבקשה להחזר מס. מאחר שהסכומים העשויים להתקבל כתוצאה מהגשת החזר המס הינם סכומים גבוהים ועשויים להגיע עד לסך של עשרות אלפי שקלים החזר מס, באופן מצטבר על פני מספר שנים, חשוב מאוד לציין כי חובה עלינו להגיש את הטפסים באופן המדויק והמקצועי ביותר, על מנת להצליח לקבל את החזר המס המקסימלי עבורנו במסגרת החוק.

שכירים רבים חוששים מההתעסקות הפרוצדורלית והבירוקרטיה עם מס הכנסה, דבר הגורם לשכירים רבים להעדיף שירות של איש מקצוע לביצוע תהליך הגשת הבקשה להחזר מס. בנוסף לאמור, מערכת חוקי המס המסובכת והמורכבת מקשה גם על שכירים אלו המבקשים להגיש את הטפסים להחזר המס לרשות המסים באופן עצמאי. לכן פנייה לאיש מקצוע מנוסה עשויה למנוע מכם הרבה סיבוכים בבואכם להגיש בקשה להחזר מס.

✔️ אז למי כדאי לפנות לביצוע הגשת הבקשה להחזר מס ?

השירות הארצי להחזרי מס – My Tax Refund כאן בשבילכם !      

בנינו "שאלון בדיקת זכאות להחזר מס" ייחודי, מקצועי, מעמיק ומקיף על מנת למקסם את החזר המס שלכם במסגרת החוק. לאחר שתמלאו את הפרטים שלכם בשאלון החזר המס, אנו נבצע אבחון ראשוני לגבי זכאותכם להחזר מס, טובי המומחים ואנשי המקצוע העומדים לרשותכם יעברו באופן ידני על השאלון להחזר מס שמילאתם ויוודאו שלא התפספס בטעות אף סעיף, מכיוון שכל סעיף בשאלון החזר המס יתכן ושווה כסף רב עבורכם. הבדיקה לעניין גובה החזר המס שלכם הינה ללא תשלום וללא התחייבות מצדכם, אנו לא גובים דמי פתיחת תיק וכו'. ביחד עם אנשי המקצוע שלנו תוכלו להגיש את הבקשה להחזר מס דרכנו, כאשר כל השירות מבוצע אונליין, מבלי שתצטרכו אפילו לצאת מהבית והכל ברמה מקצועית גבוהה, ביעילות וביסודיות.

✔️ אז למה אתה מחכים ? צרו איתנו קשר עוד היום !

  ונשמח שתהיו חלק ממעגל הלקוחות המרוצים שלנו !   

              

החזר מס לבעלי ביטוח אובדן כושר עבודה